Over Basiskennis asbestinventarisatie - dag 3

Basiskennis asbestinventarisatie - dag 3

Vanaf 2022 is de opmaak van een asbestinventaris door een erkend asbestdeskundige-inventarisatie verplicht bij verkoop van een woning of bedrijfsgebouw. Het aantal asbestinventarisattesten wordt geschat op 250.000 per jaar. OVAM zoekt hiervoor 2000 erkende asbestdeskundigen.

Interesse om ook erkend asbestdeskundige-inventarisatie te worden? Start dan met deze 3-daagse training basiskennis asbestinventarisatie. Je kan ook kiezen om slechts een deel van de opleiding te volgen. Inschrijven gebeurt per dag. 

We onthalen je om 8 uur en starten de opleiding om half 9. We eindigen om 17 uur. 's middags is er lunch voorzien.

Het programma van deze 3de opleidingsdag ziet er als volgt uit:

  • Verschillende types asbestinventarissen
  • Opstellen van een asbestinventaris
  • Uitvoeren van monsternames, monsternames laten analyseren en de resultaten ervan begrijpen en beoordelen
  • Risicobeoordeling
  • Asbestbeheersprogramma 
  • Asbestverwijdering

Spreker: Johan D'Hooghe, Recycling Assistance en Niels Laenen, 4Best 

Leden van Oved kunnen eveneens deelnemen aan ledentarief.

Inschrijven

U kunt zich nog inschrijven. Komt u ook?

Ja, ik wil me inschrijven

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-leden € 450,00

Deze opleiding wordt georganiseerd door 2Mpact voor VMx vzw. Voor deze opleiding kan je gebruik maken van 20 tot 30% subsidie op de deelnameprijs in functie van jouw specifieke bedrijfssituatie via de kmo-portefeuille. Op de online registratiemodule van de kmo-portefeuille geef je de deelnameprijs in. De KMO-portefeuille wordt het best aangevraagd na ontvangst van de factuur. Je vindt hier de algemene voorwaarden en privacy policy en meer informatie over de KMO-portefeuille terug. 

Organisatie verzorgd door 2Mpact, erkend dienstverlener KMO-portefeuille DV.O207084

Als je gebruik maakt van een PO-nummer moet dit gericht zijn aan:
2Mpact nv
Kerkstraat 108
9050 Gentbrugge
BE 0472 134 137

Deel met anderen